Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Grekhov A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Kharchenko V. Performance analysis of "Aircraft-to-Satellite-to-Ground” link using forward error correction [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Yu. Barabanov, A. Grekhov, M. Bogunenko, Ju. Rudnyk // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 1. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_1_3
| 2. |
Kharchenko V. Investigation of modulation scheme and transmitter nonlinearity impact on ADS-B messages transmission via OFDM satellite link [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Bo Wang, A. Grekhov, D. Bezsmertna // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 3. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_3_3 Для дослідження впливу схеми модуляції та нелінійності передавача на трансмісію ADS-B повідомлень за супутниковим каналом побудовано оригінальну модель каналу зв'язку "Літак - Супутник - Наземна Станція" з використанням програмного комплексу MATLAB Simulink. Модель складено із джерела інформації, передавача літака, каналу нагору/вниз, супутникового транспондера, приймача наземної станції. Одержано залежності співвідношення сигнал-шум від втрат у вільному просторі для різних видів модуляції (BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM), різних температур шуму супутникового транспондера, ширини каналу, кількості символів OFDM і різних рівнів нелінійності передавача літака.
| 3. |
Kharchenko V. Modeling of ADS-B messages transmission via satellite using MIMO systems [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Bo Wang, A. Grekhov, J. Kostynska // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 3. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_3_4 Оригінальну модель авіаційного супутникового MIMO каналу зв'язку "Повітряний корабель - Супутник - Наземна станція" створено з використанням програмного комплексу МATLAB Simulink. Розглянуто MIMO <$E2~times~1> та <$E3~times~2> канали з затуханням догори/донизу з різною кількістю передавальних і приймальних антен. Результати порівняно з каналами AWGN догори/донизу. На основі запропонованих моделей проаналізовано якість передачі інформації. Одержано залежності коефіцієнта двійкових помилок від співвідношення Eb/N0.
| 4. |
Kharchenko V. Investigation of ADS-B messages traffic via satellite communication channel [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Bo Wang, A. Grekhov, M. Kovalenko // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 4. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_4_3 Для моделювання передачі ADS-B повідомлень за допомогою низкоорбитального сузір'я супутників Iridium з використанням програмного комплексу NetCracker Professіonal 4.1 побудовано оригінальні моделі комунікаційного каналу "Літаки - Супутники - Наземні станції". Вивчено вплив кількості літаків і супутників на середнє завантаження каналу донизу і час передачі повідомлень. Розглянуто різні архітектури телекомунікаційних каналів: тільки з міжсупутниковими зв'язками та зв'язками "Супутник - Земля - Супутник". Досліджено ефект "насичення" каналу зв'язку у разі одночасної передачі даних через один канал супутникового зв'язку від багатьох літаків.
| 5. |
Kharchenko V. Computer modeling of radio frequency satellite transponder for transmission of ADS-B messages satellite communication channel [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Bo Wang, A. Grekhov, P. Stahovsky // Proсeedings of the National Aviation University. - 2014. - № 4. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2014_4_4 Для дослідження передачі ADS-B повідомлень по радіочастотному супутниковому каналу зв'язку з використанням програмного комплексу MATLAB Simulink побудовано оригінальну модель каналу зв'язку "Літак - Супутник - Наземна станція", яка включає передавач повітряного судна, каналів передачі даних нагору/униз, супутникового ретранслятора, приймача наземної станції. Проаналізовано залежності коефіцієнта двійкових помилок від втрат у вільному просторі, шумових температур і підсилення супутникового транспондера для різних частот несучої.
| 6. |
Kharchenko V. Modeling of Airborne Collision Avoidance System performance using MATLAB [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Yu. Barabanov, A. Grekhov, F. Shyshkov // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 3. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_3_4 У середовищі MATLAB розроблено програмне забезпечення для моделювання в режимі реального часу роботи бортової системи запобігання зіткненням. Створено макет з обміном даними між бортовими системами за допомогою Wi-Fi мережі. Розроблено модель для моделювання зближення літаків, яку можна використовувати як базову для створення системи попередження зіткнень для безпілотних літальних апаратів.
| 7. |
Kharchenko V. Error-control coding of ADS-B messages for Iridium satellites [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, Yu. Barabanov, A. Grekhov, M. Bogunenko, Ju. Rudnyk // Proсeedings of the National Aviation University. - 2013. - № 4. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_4_3 Для моделювання передачі ADS-B повідомлень за допомогою низькоорбітального супутникового комплексу Iridium у середовищі MATLAB Simulink побудовано модель каналу зв'язку "літак - супутник - наземна станція", яка надала змогу дослідити залежності коефіцієнта двійкових помилок від типу кодування/декодування сигналу, співвідношення Eb/N0 та коефіцієнта підсилення супутникового повторювача.
| 8. |
Kharchenko V. Method for parameters estimation of aviation satellite communication channel [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, A. Grekhov, I. Ali // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 3. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_3_3 Для оцінювання параметрів супутникового комунікаційного OFDM каналу з адаптивною модуляцією побудовано оригінальну модель каналу зв'язку "Літак-Супутник-Наземна Станція" з використанням програмного комплексу MATLAB Sіmulіnk. Модель складається із джерела інформації, передавача літака, каналу нагору/униз, супутникового транспондера, приймача наземної станції. Отримано залежності співвідношення сигнал-шум від втрат у вільному просторі для різних типів модуляції (BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM), різних температур шуму, кількості символів OFDM, зсуву частоти, лінійного коефіцієнта підсилення супутникового транспондера, діаметра антени літака. Розроблено метод оцінювання параметрів супутникового комунікаційного OFDM каналу.
| 9. |
Kharchenko V. Influence of Nonlinearity on Aviation Satellite Communication Channel Parameters [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, A. Grekhov, I. Ali // Proсeedings of the National Aviation University. - 2015. - № 4. - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2015_4_4 Для дослідження впливу нелінійності супутникового підсилювача на параметри авіаційного супутникового комунікаційного OFDM канала розроблено оригінальну модель каналу зв'язку "Літак-Супутник-Наземна Станція" з використанням програмного комплексу MATLAB Sіmulіnk. Модель канала з адаптивною модуляцією складається із джерела інформації, передавача літака, каналу нагору/униз, супутникового транспондера, приймача наземної станції. Отримано залежності співвідношення сигнал-шум від втрат у вільному просторі для різних типів нелінійності підсилювача, різних модуляцій (BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM), різних температур шуму. Порівняно спетри та сигнальні сузір'я прийнятих сигналів для різних типів нелінійності підсилювача. Розроблена модель дозволяє визначати уширення спектру цифрового модульованого OFDM сигнала завдяки нелінійності підсилювача.
| 10. |
Wang Bo Estimation of Data Traffic Overload for Satellite Communications [Електронний ресурс] / Bo Wang, V. Kharchenko, A. Grekhov, I. Ali // Proсeedings of the National Aviation University. - 2016. - № 1. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_1_4
| 11. |
Kharchenko V. Effects of Rician Fading on the Operation of Aeronautical Satellite OFDM Channel [Електронний ресурс] / V. Kharchenko, A. Grekhov, I. Ali, Y. Udod // Proceedings of the National aviation university. - 2016. - № 2. - С. 7-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2016_2_3 Мета роботи - вивчення впливу райсівського завмирання на передачу повідомлень через авіаційний супутниковий OFDM канал з адаптивною модуляцією і розробка методу оцінки параметрів такого каналу. Вплив райсівського завмирання на передачу повідомлень через авіаційний супутниковий OFDM канал з адаптивною модуляцією вивчено за допомогою моделі каналу зв'язку "Літак - Супутник - Наземна станція", побудованої з використанням програмного пакету MATLAB Sіmulіnk. Модель включає в себе "Передавач літака", "Канали Вгору/Вниз", "Супутниковий транспондер" і "Приймач наземної станції". Кожен блок модулятора в банку модуляції виконує згортальне кодування з використанням кодових швидкостей 1"/"2, 2"/"3, 3"/"4, і BPSK, QPSK, 16-QAM і 64-QAM модуляції. Отримано залежності SNR каналу від співвідношення між потужністю каналу прямої видимості й дифузного каналу, від посилення в каналі "Вниз" і затримки в дифузному каналі для різних типів доплерівського спектра і доплерівських зсувів частоти. Запропоновано метод оцінки параметрів супутникових каналів із завмиранням. Розроблено реалістичну модель авіаційного супутникового OFDM каналу зв'язку з райсівськими завмираннями на основі стандарту IEEE 802.11a, яку використано для оцінки параметрів каналу. Запропонований підхід можна розглядати як метод оцінки параметрів каналу з завмиранням.
| 12. |
Grekhov A. RPAS ADS-B and Trajectory Control Data Transmission via Satellite [Електронний ресурс] / A. Grekhov, V. Kondratiuk // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 3. - С. 26–32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_3_5 Мета роботи - розробити модель супутникового каналу зв'язку безпілотного літального апарата з адаптивною модуляцією та ортогональним частотним розділенням каналів; розрахувати параметри каналу з релеєвськими завмираннями та різними типами нелінійності супутникового транспондера; проаналізувати вплив завмирань та типу нелінійності на параметри каналу супутникового зв'язку. Для моделювання роботи каналу використано програмне забезпечення MATLAB Simulink. Вперше на основі стандарту IEEE 802.16d розроблено реалістичну модель супутникового канала зв'язку безпілотного літального апарата, яка використовується для оцінки параметрів каналу. Створена модель враховує завмирання Релея в лінії зв'язку донизу і нелінійності підсилювача супутникового транспондера. Отримано залежності співвідношення сигнал-шум в наземному приймачі від співвідношення сигнал-шум в лінії зв'язку донизу для різних типів модуляції (BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM) і швидкості передачі даних. Нелінійність супутникових підсилювачів аналізувалась на основі лінійної моделі, кубічної поліноміальної моделі, гіперболічної тангенціальної моделі, моделі Горбані та моделі Раппа. Результати для кубічної поліноміальної моделі та гіперболічної тангенціальної моделі подібні до лінійної моделі, але значно відрізняються від моделі Горбані та моделі Раппа. Для моделей Горбані та Раппа спостерігаються дуже низькі значення співвідношення сигнал-шум в приймачі. Запропонований підхід може розглядатися як метод оцінки параметрів каналу супутникового зв'язку безпілотного літального апарата із завмираннями. Показано, яким чином тип модуляції змінюється залежно від рівня співвідношення сигнал-шум та типу завмирань. Розроблена модель дозволяє прогнозувати роботу каналу з завмиранням Релея і може бути корисною для проектування систем зв'язку.
| 13. |
Grekhov A. Influence of Transmitter Nonlinearities on Data Transmission from Remotely Piloted Air System [Електронний ресурс] / A. Grekhov, V. Kondratiuk, A. Ermakov, E. Chernyuk // Proceedings of the National aviation university. - 2017. - № 3. - С. 33–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2017_3_6 Мета роботи - розробити модель каналу зв'язку безпілотного літального апарата "БПЛА-Наземна станція" з адаптивною модуляцією та ортогональним частотним розділенням каналів; розрахувати параметри каналу з різними типами завмирань для різних рівнів нелінійності супутникового транспондера. Для моделювання роботи каналу використано програмне забезпечення MATLAB Simulink. На основі стандарту IEEE 802.16d розроблено реалістичну модель канала зв'язку безпілотного літального апарата "БПЛА-Наземна станція", яка використовується для оцінки параметрів каналу. Модель канала з адаптивною модуляцією складається із джерела інформації, передавача, каналу униз із завмираннями та приймача наземної станції. Отримано залежності співвідношення сигнал-шум наземного приймача від співвідношення сигнал-шум в каналі униз для різних типів нелінійності передавача безпілотного літального апарата, різних модуляцій (BPSK, QPSK, 16QAM, 64QAM), різних типів завмирань. Порівняно сигнальні сузір'я прийнятих сигналів для різних допплерівських зсувів частоти. Розроблена модель дозволяє визначати умови, при яких канал є "відкритим" для даного типу модуляції та швидкості передачі даних. Запропонований підхід може розглядатися як метод оцінки параметрів каналу супутникового зв'язку безпілотного літального апарата із завмираннями.
| 14. |
Kharchenko V. P. Data Transmission in SAGIN with FANET/MANET of Drones [Електронний ресурс] / V. P. Kharchenko, A. M. Grekhov, V. M. Kondratiuk // Electronics and control systems. . - 2021. - № 3. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etsu_2021_3_10 Мета дослідження - моделювання передачі даних та розрахунок параметрів трафіку в авіасегменті SAGIN, для якого якості модель розглядається мережа Ad Hoc літаючих дронів. Моделювання трафіку базується на прикладі порівняння маршрутизації manet з бібліотеки симулятора ns3, яку було доповнено кодом для обчислення втрат пакетів, пропускної здатності та затримок передачі повідомлень. Програма надає змогу розглядати рух дронів як на малих, так і на великих швидкостях від 3,6 км/год до 72 км/год. Одержано та проаналізовано залежності втрат трафіку від потужності передачі даних, розмірів транзакцій та швидкості передачі даних. Досліджено розподіл середньої ефективної швидкості прибуття <$Elambda> та пропускної здатності/випуску для дронів. Порівняння характеристик трафіку в моделях з різною кількістю дронів надає змогу судити про те, як можна досягти необхідної якості обслуговування, вибравши правильні параметри передачі.
|
|
|